Update sanctuary

13 december 2015 - Wellsford, Nieuw-Zeeland

Vandaag ben ik precies 11 dagen bij de sanctuary in Wellsford. De dieren gaan me herkennen en ik begin een soort van routine te hebben in het voeren. Dat is wel fijn om te merken. Afgelopen dagen heb ik niet veel bijzonders gedaan. Ik ging een avond mee naar the Rodney College to 'timetable' and swimming. Ik had absoluut geen idee wat de bedoeling was, tot we daar aan kwamen. Het open zwembad is op het terrein van de school en iedereen uit Wellsford mag daar op zwemles komen.
De kinderen moesten op hun allerbest zwemmen, want deze tijd werd opgeschreven. (wat ik dus moest doen) Aan het eind van het seizoen wordt er dan gekeken of je tijd verbeterd was. Best grappig om een keer mee te maken.

Daarnaast heb ik nog de keukenmuren en plafond schoongemaakt en een slaapkamer. Voorderest ben ik bij de dieren bezig of aan het lezen/muziek luisteren.

Over 8 dagen ga ik naar het volgende gezin, waar ik super veel zin in heb. Dat is een hondenkennel in Te Aroha, dus dat moet wel gaaf worden!

Sinds vrijdagavond is er nog een stel rond de 30 uit Ierland gearriveerd. Ze waren al aan het rondtrekken in Australië en waren nu overgevlogen naar Nieuw-Zealand. Vandaag hebben we een star wars marathon, omdat volgende week de nieuwe film uitkomt waar ze heen willen gaan.

Morgen mogen we wat meer buiten gaan werken, dus kan ik verder bijbruinen. :p
Volgende week vrijdag mogen we de auto lenen, dus ga ik met de 2 andere vrijwilligers een beetje rond touren. In dat weekend is er een verjaardag van iemand(?) waar we heen gaan en blijven dan in een motel in Auckland slapen.
Dit was mijn spannende verhaal alweer.

See you next time!

1. Marleen & Hetty:
    15 december 2015
    Hey tamara goed bezig daar hoor. Erg leuk om te lezen wat jij daar allemaal meemaakt. Vooral blijven schrijven hoor!